نوشته شده توسط : لمون

علل ضرورت شستشوی نما ساختمان

در پاسخ به سوال اینکه چرا باید نمای یک ساختمان را شست، اولین چیزی که به ذهن می‌رسد مسأله‌ زیبایی ساختمان است. به هر حال یک ساختمان تمیز نسبت به ساختمانی کثیف ظاهر زیباتری دارد. ساختمان‌های تمیز در نظر عموم مردم جلوه‌ مهمان‌نوازانه ‌تری دارند و در کل جذاب‌ترند. ساختمان‌ها هم به نوعی مثل انسان‌ها هستند. اگر به ظاهرشان برسید روی بقیه اثرگذاری بیشتری دارند.

نماشویی ساختمان چیست ؟

به طور خلاصه ، شستشوی نما فرآیند اطمینان از پاکیزگی نمای خارجی ساختمان از هر گونه آلودگی ، دوده ، لکه و آلاینده می باشد. نمای خارجی معمولا قسمت جلویی ساختمان ( ورودی ساختمان ) است. برخی از محبوب ترین مصالح مورد استفاده برای نمای ساختمان شامل شیشه ، سنگ و چوب بوده البته برخی برای نمای خارجی از فلزاتی همچون استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم استفاده می کنند. نماشویی ساختمان هایی با نمای فلزی به صورت منظم صدماتی را که این عوامل ارگانیک می توانند در آنها ایجاد کنند را به حداقل رسانده و باعث می شود خانه یا ساختمان شما برای مدت زمان طولانی تری بهتر به نظر برسد

شست و شوی نمای ساختمان با طناب

مواد شوینده و پاک کننده به کار گرفته شده برای شست و شوی نمای ساختمان با طناب همگی درجه یک می باشند و این مواد با توجه به کیفیت و نوع نمای ساختمان شما انتخاب می شوند.

فرقی نمی کند که نمای ساختمان از کامپوزیت، آجر، شیشه یا سیمانی باشد.

کافی است تا شما با تماس با همکاران و کارشناسان ما در اوج کاران، نمای ساختمان خود را به ما بسپارید.

بدون بسته شدن داربست و ایجاد مزاحمت برای ساکنین ساختمان یا ایجاد سد معبر، حرفه ای ترین کادر پرسنل برای شستشوی نمای ساختمان اعزام می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

کشمش سایه خشک یکی از بهترین انواع کشمش می باشد که به دور از نور مستقیم خورشید و به صورت طبیعی و بدون هیچ گونه مواد افزودنی خشک می شود. با توجه به خاصیت فراوان از فروش خوبی برخوردار بوده و مشتریان بسیاری دارد. برای تقویت حافظه و قلب و کبد بسیار مفید است. برای اطلاع از قیمت کشمش سایه خشک در بازار ایران می توانید به شرکت های تولید کننده و یا سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید.

کشمش محصولی است که از خشک کردن انواع انگور بدست می اید و دارای خواص زیادی می باشد .نحوه پخش این محصول در کشور به صورت اینترنتی صورت می گیرد. اما برای صادرات کشمش سایه خشک باید به مواردی از قبیل نرخ ارز واقعی، میزان تولید کشمش ، قیمت صادراتی کشمش و قیمت های داخلی کشمش را نام برد که تاثیر زیادی بر افزایش صادرات کشمش سایه خشک دارد. توجه داشته باشید که ثبات قیمت بر بازار کشمش تاثیر گذار است و تجربه نشان می دهد بیشتر کشورها حاضر به تجارت با کشورهایی هستند که قیمت در انها از ثبات بیشتری برخوردار است.نرخ ارز که جزء مواردی است که در صادرات کشمش تاثیر می گذارد زیرا هر چه این نرخ ارز بیشتر باشد تاثیر منفی بر بازار داشته و بر تقاضای این محصول تاثیر منفی می گذارد. پس در نتیجه باید نسبت نرخ ارز کشور رقیب را مورد بررسی قرار داد.کشمش از محصولاتی است که تولید ان به ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد بر می گردد.
 

قیمت کشمش سایه خشک

قیمت کشمش سایه خشک نیز به عوامل مختلفی از جمله میزان کشمش بر داشت شده در سال، قیمت کلی کشمش در آن سال، میزان صادرات کشمش به خارج از کشور، به نرخ ارز و نیز میزان تقاضا در آن سال بستگی دارد.
اما آن چیز که اهمیت دارد خواص بی نظیر این مدل کشمش است که نمی توان از آن غافل شد.
 


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

بازار فروش زغال‌های کبابی همیشه در ایران داغ است ، چون ایرانی‌ها اصولا به کباب علاقه زیادی دارند، اما در رابطه با بازار فروش زغال‌های قلیان نیز با وضعیت این روزهای جامعه و تذکر‌ها و هشدار‌هایی که در رابطه با مصرف بالای قلیان و رواج آن در بین جوانان ایرانی داده می‌شود، نیازی به توضیح نیست که همه‌چیز خوب است و سرمایه‌گذاران کافی است به دنبال تولید ذغال خوب و مرغوب بروند.

تولید زغال از دیر باز در کشور انجام می شود و هر کدام از تولید کنندگان به نحوی کار پخت زغال را انجام می دادند. اما به طور کلی می توان شیوه تولید زغال را به دو دسته تقسیم کرد. روش سنتی و روش صنعتی. 

در روش صنعتی تولید کنندگان دریافتند که می توانند با هزینه ی مکفی،هم میزان تولید هم کیفیت زغال را افزایش دهند.

در روش سنتی به دلیل آلودگی بسیار بالا، هزینه های خرید شلتوک(پوسته ی برنج) و خاکستر، مدت زمان تولید بسیار بالا و همچنین نسبت پایین تولید و احتمال از بین رفتن ذغال ها در اثر خطاهای انسانی و سهل انگاری کارگران مقرون به صرفه نمی باشد.

زمانی که به دنبال تولید کننده کوره زغال باشید، به بیش از 50 سایت متنوع مواجه می شوید که هر کدام سابقه و روزمه مخصوص به خود همراه با کاتالوگ متفاوتی را دارند، اما نکته مهم اینکه با توجه به هزینه بالای دستگاه های تولید زغال و تنوع بسیار بالا، باید بعد از تحقیق و بررسی خرید و سفارش خود را ثبت کنید.

به  لطف خداوند منان، یاری و تلاش بی وقفه مهندسان ایرانی، هم اکنون مفتخریم که در کشور عزیزمان ایران توانسته ایم بستری مناسب را فراهم آوریم تا بدون نیازمندی به کشورهای دیگر توانایی تولید ، توسعه و راه اندازی انواع دستگاه زغال ساز را در داشته باشیم. از مجموعه توانایی ها در ساخت دستگاه های تولیدی می توان به دستگاه زغال ساز چینی ، دستگاه زغال ساز توپی، دستگاه زغال ساز سنتی و صنعتی برای تولید زغال لیمو و سایر گونه ها اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

از آن جایی که کیفیت برنج های مختلف با هم متفاوت است و برندهای مختلفی از برنج مثل برنج محسن 1121، برنج هندی 1121 و غیره وجود دارد، قبل از خرید برنج بهتر است با ویژگی های انواع مختلف برنج آشنا باشیم تا هنگام خرید، بتوانیم برنجی متناسب با نیازمان بخریم.

خانم های کدبانو بهتر می دانند که برنجی برای پخت غذا مناسب است که علاوه بر این که خوب قد می کشد، دون باشد و دانه هایش تا حد امکان به هم نچسبند. عطر و بوی خوب برنج هم از نکات مثبت دیگری است که برنج می تواند داشته باشد.
حالا یکی از سوال هایی که هنگام خرید برنج پیش می آید، این است که برنج ایرانی بخریم یا برنج خارجی؟ کیفیت برنج ایرانی که واضح است. خوب قد می کشد و عطر و بوی خوبی دارد ضمن این که دون هم هست. البته برخی برندهای برنج خارجی مثل برنج 1121 هم قد خوبی می کشند و عطر خوبی دارند و دون هم هستند. از همه مهم تر این که این برنج ها نسبت به برنج ایرانی به مراتب ارزان تر هم هستند. بهترین راه برای تشخیص میزان عطر و بوی برنج، این است که کمی از آن را بین دو کف دستتان قرار دهید و در آن بدمید. میزان بوی عطری که به مشامتان می‌رسد، همان میزان عطر و بوی برنج است.
اگر می خواهید برنج هنگام پخت زیاد شود و ری کند، نباید تازه باشد. زیرا برنج تازه، مرطوب است. اما برنج کهنه به راحتی هنگام پخت ری می کند. مزیت برنج تازه نسبت به برنج کهنه، عطر و بوی زیاد آن است که هر چه برنج کهنه تر شود از بوی آن کاسته می شود. روش تشخیص برنج تازه و کهنه هم این است که رنگ برنج تازه نسبت به کهنه روشن تر است و اگر یک دانه نپخته آن را زیر دندان بگذارید نسبت به برنج کهنه نرم است.
ما در گروه بازرگانی اعتماد به فروش برنج محسن 1121 و فروش برنج هندی 1121 می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای سفارش با قیمت مناسب با کارشناسان ما در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: فروش برنج محسن 1121 , فروش برنج هندی 1121 ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

کودکان از بدو تولید تا لحظه حرکت  کردن نیاز به توجه ویژه  والدین خود دراند کفش کودکان هم از همان ابتدا باید با دقت و وسواس بالای برای کودکان انتخاب شود . تا در هنگام بزرگسالی از مشکلات و بیماری های ناشی از عدم استفاده از کفش نا مناسب دور باشند . کفش طبی کودکان باید از همان دوران کودکی استفاده گردد.

کفش های مناسب کودکان باید بسته به نوع پای کودکان انتخاب شود مثلا اگر کودکی دارای کف پای صاف است باید کفش طبی کودکان  برای او انتخاب شود تا هنگام راه رفتن و پیاده روی وزن کودک به طور مساوی بر روی پا وارد شود تا کودک دچار مشکلات ستون فقرات یا درد پا نشود .

کفش طبی کودکان کفشهایی هستند که برای جبران کوتاهی ( فلج اطفال،فلج مغزی،دررفتگی لگن،کوتاهی های مادرزادی پا،شکستگی و…) ، کوچکی های پا که شامل بیمارانی با اختلالات رشد یک پا نسبت به پای دیگر می شود ، اصلاح دفورمیتی ها مثل صافی کف پا یاکیووس مادرزادی یا اکتسابی و همچنین این کفشها برای کاهش درد در بیماری هایی مثل خار پاشنه،پاشنه تحریک پذیر،کوتاهی آشیل و امپوتاسیون های پا مثل قطع انگشتان پا مورد استفاده دارند تا موجب انتقال صحیح وزن بدن به پا و سطح زمین شوند.همچنین تکمیل سطوح اتکای پا از پیج خوردگی پا جلوگیری میکند،تغییر شکلهای زانو را اصلاح میکند و از تغییرات بعد از عمل جراحی نیز جلوگیری میکند.

کفش طبی نقش مهمی در در هماهنگ شدن کودک با شرایط پیرامون خود است و این کفش ها باید با مشاوره با کارشناسان تهیه شود تا کودک در عین راحتی و آرامش به درمان پای خود هم بپردازد .

ما همواره میتوانیم با استفاده از کفی های طبی مناسب پای خود را از همان دوران کودکی تا بزرگسالی نظارت داشته و پای سالمی برای خود داشته باشیم . گروه کفش دکتر پادوکاس با تولید انواع کفی طبی مناسب  در خدمت مصرف کنندگان نهایی باشدو با این محصول شما در تمامی سنین میتوانید به اصلاح نحوه حرکت خود بپردازید  .

 



:: برچسب‌ها: کفش طبی ,
:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

در مطب های پزشکان زیاد به طراحی های داخلی توجه نمیشود. این پزشکان بیشتر به تجهیزات خود اهمیت داده و کمتر به طراحی داخلی آن توجه میکنند. شاید دلیل برخی از آنها هزینه بالای طراحی داخلی است البته میتوان با انجام کارهایی جزئی اقدام به افزایش رضایت بیمار و زیبا تر کردن مطب کرد.

مطب برای برخی از افراد دارای محیطی استرس زا است و همین کار را برای پزشک نیز سخت تر خواهد کرد مخصوصا اگر بیمار کودک باشد. در این فضاها میتوان بسته به مخاطبی که مطب داراست تزئیناتی را انجام داد که به صمیمت بیشتر بیمار با پزشک منجر شود.

نکاتی درباره طراحی داخلی مطب پزشک

  • بر اساس بیمارانی که دارید میتوانید اقدام به استفاده از رنگ های خاص نمایید. در هر صورت رنگ هایی که انتخاب میکنید در طیف روشن باشد که حس خوبی را به بیمار منتقل کند
  • استفاده از گل و گیاه را فراموش نکنید . در برخی از موارد میتواند ایده مناسبی باشد
  • ترکیب رنگ اتاق انتظار و کل مطب را فراموش نکنید.
  • برای دیوار و سقف از طرح های ساده و زیبا استفاده کنید که برای این گذینه سقف کاذب کنافمیتواند مورد مناسبی باشد.


:: برچسب‌ها: کناف ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

صادرات حبوبات داخلی تاثیر مستقیمی بر نوسانات بازار حبوبات دارد،به دلیل ثابت نبودن قیمت حبوبات،صادرات آن به کشورهای متقاضی با کمی ریسک همراه است.

صادرات حبوبات داخلی

کشور ایران سرزمینی است پهناور و دارای زمین های حاصلخیز زیادی که به عنوان یک نعمت خدادادی در دست کشاورزان است.کشور ایران در سال های اخیر تلاش های زیادی برای کشت محصولات داخلی و عرضه آن ها به تمام نقاط جهان  از خود نشان داده است.
در ایران کشاورزان زیادی به تولید حبوبات مشغول هستند و همه ساله به تولیدکنندگان این محصول افزوده می شود.ولی همه تولیدکنندگان در طول تولید محصولات خود همیشه دغدغه فروش محصولات خود را دارند و به همین دلیل مقدار تولید خود را بر اساس مقدار فروش خود در سال
گذشته را ارزیابی کرده و به کشت آن می پردازند.
در کشور ما خانواده های زیادی انواع مختلف حبوبات در وعده‌های غذایی مورد استفاده قرار می دهند و از آن جا که حبوبات داخلی نسبت به حبوبات وارداتی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد در داخل کشور اعتماد مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.

از آن جا که صادرات حبوبات داخلی در گذشته با مشکلاتی همراه بود،کشاورزان نمی توانستند تمام محصولات خود را به فروش برسانند و مجبور می شدند محصولات خود را زیر قیمت بازار به فروش برسانند.مجموعه تولیدی بازرگانی فاتک راه را برای صادرات حبوبات باز کرده و با نمایندگی های خود در نقاط مهم کشور انواع مختلف حبوبات را به کشورهای متقاضی صادر می کند.

جهت صادرات حبوبات خود با استفاده از شماره تماس  ۴۲۲۹ ۷۲۳ ۰۹۱۹ و کانال http://telegram.me/Fataktrade با ما در ارتباط باشید.

 

 



:: برچسب‌ها: صادرات حبوبات ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

ژئوتکستایل و کاربرد آن:

ژئوتکستایل (Geotextile) صفحه پلیمری نفوذپذیری است که به آن زمین پارچه، پارچه ساختمانی، فیلتر پارچه ای، بافته اجرایی و … نیز گفته می شود. ژئوتکستایل ها معمولاً از نایلون، پلی پروپیلن و ژئوتکستایل ساخته می شوند که می تواند بافته یا بافته نشده باشد.
اگر الیاف پلیمری را ماشین‌های بافندگی به شکل تار و پود ببافند، بافته شده نامیده می‌شود. اگر الیاف منظم در الگوهای تصادفی در یک ساختار صفحه‌ای قرار داده شوند، ژئوتکستایل بافته نشده شکل می گیرد. در این ژئوتکستایل‌ ها الیاف از طریق اتصالات شیمیایی، مکانیکی یا حرارتی به یکدیگر وصل می گردند.
از جمله مهم ترین ویژگی های ژئوتکستایل ها وزن کم، هزینه پایین، استقامت زیاد، پایداری طولانی، اجرای سریع، تخریب کمتر طبیعت است که منجر شده در کشورهای بیشتری مورد استفاده قرار بگیرد.
کاربرد اصلی ژئوتکستایل در ساختمان سازی و عمران محافظت، زهکشی، کنترل فرسایش، فیلتراسیون، جداسازی و مقاوم سازی است.
ژئوتکستایل به خاطر ایفای نقش‌های متنوع، کاربردهای بسیاری دارد از جمله:
• زیر سازی جاده، روکش جاده
• ساخت سد (جهت ضد آب سازی و جلوگیری از نشست آب از بدنه، به منظور جلوگیری از تخریب تدریجی سد)
• احداث باند فرودگاه
• فیلتر در کانال‌های آبی (مهم ترین و پر استفاده ترین کاربرد ژئوتکستایل)
• فیلتر در سدهای خاکی (فیلتر یکی از مهم ترین بخش های سازه‌های خاکی است که در ارتباط با جریان آب است. زمانی که جریان نشت از یک خاک با دانه‌های ریز به مصالح درشت تر به زهکش وارد می‌شود، احتمال دارد مصالح ریزدانه را از جای خود حرکت دهد، که در نهایت باعث افزایش فشار هیدرواستاتیکی در سازه شوند.)
• حفاظت سواحل رودخانه و دریاها
• حفاظت ژئوممبران
• مقاوم‌سازی زمین در برابر زلزله
• سیستم جمع‌آوری مایعات و گازها
• زیر سازی خط آهن (جهت تثبیت خط آهن)
• کنترل و نگهداری ضایعات
• ثبات و تحکیم خطوط آهن
• استحصال زمین‌های باتلاقی (جهت استحصال زمین‌های باتلاقی، سست و آبگیر به منظور ساخت سازه‌های گوناگون که نیاز به تحکیم دارد. ژئوتکستایل جایگزین بسیار مناسبی برای شیوه های هزینه بر سنتی است. چون دارای دو ویژگی توزیع بار در سطح وسیع و مقاومت کششی بسیار خوب است.)

دسته: 


:: برچسب‌ها: ژئوتکستایل ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون
جولای1820190دیدگاه
دیمپل شیت

مهم ترین مزایا و کاربردهای دیمپل شیت

دیمپل شیت یک زهکش سیال در کف و دیواره ها است که کار کنترل موقت نفوذ سیالات را هم انجام می دهد. دیمپل شیت (نام های دیگر دیمپل شیت، درین شیت و دیمپلد شیت است) از جنس پلی اتیلن است در نتیجه دوام زیادی در برابر فاضلاب دارد.

کاربردهای دیمپل شیت

دیمپل شیت کاربردهای بسیار زیادی دارد. از جمله این که می توان از دیمپل شیت به عنوان زهکش تونل های متر، تونل های جاده ها و راه آهن استفاده کرد. درین شیت  برای فونداسیون ها و گود های عمیق در مجتمع های مسکونی و تجاری و برج ها نیز به کار می رود. همچنین دیمپل شیت در تحکیم موقت و نهایی سازه قابل استفاده است. در روف گاردن ها هم به عنوان زهکش استفاده می گردد.

مزایای دیمپل شیت چیست؟

  • مقاومت فشاری متناسب با پروژه
  • به خاطر وزن کم و عرض زیاد نصب آن آسان و سریع است
  • ابعاد محصول با توجه پروژه تغییر پذیر است
  • چون آب از آن عبور می کند، تجمع آب در آن صورت نمی گیرد
  • انواع غیر قابل اشتعال آن موجود است
  • کاملاً بهداشتی است و مواد آلوده کننده آب آشامیدنی در آن موجود نیست
  • در مقابل خم شدن وکشیده شدن مقاومت است و در تماس با سطح های غیر هموار انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • امکان اتصال و قفل شدن رول های ورق روی هم را دارد.
  • بهبود کیفیت بتن به خاطر جذب نکردن شیرابه آن توسط زمین
  • در مقابل فشار بتن پاشی بسیار مقاوم است.

شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت دیمپل شیت، و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از انواع دیمپل شیت های موجود، با کارشناسان ما در گروه مهندسی آرتا پلیمر تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: دیمپل شیت ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

فرآیند تولید پروفیل آلومینیوم

بخش ذوب و ریخته گری : در این بخش ضایعات تولیدی کارخانه در دمای ۷۰۰ الی ۸۰۰ درجه سانتی گراد در کوره حرارت داده شده و پس از ریخته گری به بیلت تبدیل می گردند. معمولا بیلت ها باید در کوره های هموژن تا دمای ۴۵۰ الی ۵۰۰ درجه حرارت داده شوند تا از نظر دانه بندی و ترکیب یکنواخت گردند.

بخش تولید پروفیل آلومینیوم : ابتدا با توجه به نوع پروفیل آلومینیوم ،قالب فولادی مخصوصی که در کوره پیش گرم قالب گرم شده ، روی پرس اکستروژن نصب می گردد. بیلت که مواد اولیه تولید پروفیل می باشد، ابتدا در کوره ی پیش گرم بیلت گرم شده سپس وارد دستگاه پرس اکستروژن می گردد . بیلت در این پرس اکسترود شده و به صورت پروفیل مورد نیاز درآمده و بعد از خنک شدن با استفاده از دستگاه کشش ، پروفیل ها کشیده شده و پس از برش دو سر آنها جهت انجام عملیات حرارتی به کوره ی ایجینگ منتقل و به مدت ۵ الی ۶ ساعت در دمای ۱۵۰ الی ۲۰۰ درجه حرارت داده می شوند.

بخش آبکاری و رنگ کاری : برای جلوگیری از خوردگی سطح پروفیل های آلومینیومی توسط مراحلی از جمله قرار دادن در اسیدسولفوریک ، یک لایه اکسید مقاوم در سطح پروفیل ها ایجاد می گردد که به این عمل آبکاری سفید می گویند.با تغییر نوع اسید و عوامل دیگر ، لایه ی رویی تشکیل شده می تواند رنگی باشد که در این صورت به این فرایند آبکاری رنگی می گویند.

بخش جانبی تولید پروفیل : واحدهای جانبی جهت تولید پروفیل شامل : چیلر ها ، برج ها ، بویلر ها ، کمپرسور ها ، قالب سازی ، روشنایی سالن های تولید و سیستم گرمایش و سرمایش سالن های تولید می باشد .

مجموعه میهن آلومینیوم، مجری فروش پروفیل آلومینیوم با نازل ترین قیمت و با تخفیف ویژه می باشد.



:: برچسب‌ها: تولید پروفیل آلومینیوم , فروش پروفیل آلومینیوم , پروفیل آلومینیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

محوطه سازی و اجرای روف گاردن مزایای بسیاری دارد درعین حال ممکن است عیب هایی نیز داشته باشد. در ابتدا به بررسی مزایای روف گاردن می پردازیم و سپس به اشکالات احتمالی ناشی از اجرای روف گاردن می پردازیم.

مزایای اختصاصی روف گاردن

  1. افزایش عمر بام
  2. عایق صوتی
  3. کاهش بار سیستم های مجاری فاضلاب
  4. کاهش انتقال حرارت از طریق ذخیره انرژی ساختمان
  5. افزایش ظرفیت گرمایی بام
  6. حفظ رطوبت به کمک گیاهان و آبنما
  7. فتوسنتز گیاهان (کاهش جذب آب)
  8. استفاده از فضا
  9. ترویج سلامتی و بهزیستی
  10. صرفه جویی اقتصادی
  11. افزایش سود

مزایای عمومی روف گاردن

  1. گسترش فضای سبز و زیستگاه جانوران
  2. کاهش اثرات گرمایی
  3. کاهش آلودگی هوا
  4. کاهش دی اکسید کربن
  5. کنترل دمای شهری
  6. تولید غذا
  7. زیباسازی منظر شهری

معایب روف گاردن:

– وزن  وارده بر ساختمان، این وزن می تواند شامل خاک، وزن گیاهان، مبلمان, آلاچیق، فلور باکس و … باشد. این وزن ثابت نیز و در طول فصل های بارندگی به سبب آب ذخیره شده در خاک و یا با رشد گیاه افزایش می یابد.

روف گاردن یک فشار سنگین بر روی تامین آب ساختمان قرار می دهد. اگر هیچ خروجی آب روی سقف وجود نداشته باشد، باید شیرآب را در پشت بام نصب کنید.

اگر روف گاردن به درستی و اصولی اجرا شده باشد، نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند بلکه مزایای بسیاری هم دارد. شما می توانید با اجرای روف گاردن، دیوار سبز، و در کل با محوطه سازی نقش مهمی در افزایش فضای سبز شهری داشته باشید.



:: برچسب‌ها: روف گاردن , دیوار سبز , آبنما , محوطه سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

استفاده از ایزوگام و قیر و گونی از دیرباز، از جمله مرسوم ترین روش ها برای آب بندی گودهای ساختمانی بوده است. اما معایبی که این دو روش داشتند باعث شده که امروزه کمتر مورد استفاده قرار گیرند. آسیب پذیری در مقابل عوامل محیطی و نداشتن اطمینان از روش عملکرد آن ها منجر به این شده که محصولات جدیدی جایگزین این مواد گردند و از این مواد کمتر استفاده شود. آب وارد شده به گود ساختمان از 2 نظر موجب آسیب به ساختمان می شود:

1- آب وارد شده می تواند به سازه وارد شود و بهره برداری از سازه را با مشکل مواجه کند.

2- آب نفوذ پیدا کرده کم کم منجر به خوردگی آرماتور بتن و ضعف سازه ای سیستم می گردد.

از جمله روش هایی که جایگزین قیروگونی و ایزوگام شده استفاده از انواع محصولات ژئوسنتتیک است. از جمله این محصولات ژئوممبران است که برای آب بندی گودها کاربرد بسیار زیادی دارد.

اگز ایزولاسیون و زه کشی بام ساختمان های مسکونی، صنعتی و تجاری به درستی اجرا نشود، آب باران و برف به آن ها نفوذ پیدا می کند و خسارات جبران ناپذیری به سازه وارد می کند. در نتیجه به کارگیری محصولات ژئوسنتتیک علاوه بر این که ماندگاری و طول عمر بیشتری  نسبت به استفاده از روش های قدیمی دارد، منجر به کیفیت بالاتر آب بندی و کاهش فوق العاده وزن نیز می گردد.

محصولاتی که جهت آب بندی سازه های زیر سطحی مورد استفاده قرار می گیرند:

  • جی سی ال: جهت آب بندی سدها، آب بندان، مخازن گاز و نفت، کانال انتقال آب، تونل، پی و قطعه های زیرین سازه ها، محل دفن زباله ها
  • ژئوتکستایل: محافظت و نگهداری، زه کشی، فیلتر کردن، تسلیح
  • ژئوممبران: آب بندی استخر ذخیره آب کشاورزی، تونل مترو، دریاچه های تفریحی، کانال های انتقال آب، تصفیه خانه های فاضلاب
  • ژئودرین دیمپل شیت: زهکشی لندفیل، مترو و پشت دیوارهای حائل

 



:: برچسب‌ها: ایزولاسیون گودهای ساختمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

بازرگانى تصفيه ايران با 15 سال سابقه در ضمينه واردات، مونتاژ و توزيع دستگاه تصفيه آب اين افتخار را داريم كه با بهترين كيفيت بهترين دستگاه تصفيه آب خانگى، نيمه صنعتى و صنعتى را مبنا بر نياز مشترى با قيمت بسيار مناسب ارائه ميدهيم.

به همت برترين متخصصان و با جمع آورى بهترين برندهاى صنعت آب و با تنوع بسيار بالاى محصولات سعى بر اين بوده تا همواره بتوانيم نياز همكاران گرامى را براورده و محصولى با كيفيت ارائه دهيم.

بازرگانى تصفيه ايران با بيش از پنجاه نمايندگى در سراسركشور اين افتخار را دارد تا با واردات ، مونتاژ و پخش محصولات تصفيه آب در سراسر كشور همراه با خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب و گارانتى معتبر بى قيد و شرط با كيفيت ترين محصولات را در اختيار همكاران محترم در سراسر ايران قرار دهد

توانسته ايم با بهره گيرى از آخرين تكنولوژى روز دنيا و با مجموعه اى كاملاً حرفه اى با مونتاژ روزانه بيش از پانصد دستگاه در ضمينه توليد كننده دستگاه تصفيه آب شناخته شويم و همچنين با واردات اختصاصى برخى از برند هاى روز دنيا به صورت انحصارى به عنوان واردكننده دستگاه تصفيه آب فعاليت كنيم

همچنين بازرگانى تصفيه ايران از كليه همكاران، بنكداران، توليدكنندگان محترم كه در ضمينه تصفيه آب فعاليت دارند دعوت به همكارى مينمايد. شما ميتوانيد براى اطلاع از قيمت دستگاه تصفيه آب و همينطور خريد دستگاه تصفيه آب به صورت عمده با ما در ارتباط باشيد.

 



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه آب، تصفیه آب ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

تانک ازت به منظور نگهداری ازت مایع استفاده می شود و برای مراکز ناباروری، سرم سازی، درمانگاه ها، مراکز داروسازی و .... مناسب می باشد. از جمله خدمات ما در زمینه فروش تانک ازت می توان به موارد زیر اشاره کرد: واردات انواع تانک ازت کمپانی MVE آمریکا در حجم‌های 3 ، 7 ، 35 لیتری و در سری‌های مختلف ( ET ، XC و … ) نماینده فروش کمپانی چینی تولید کننده تانک ازت طرح MVE در سری و حجم‌های مختلف ( 3 ، 6 ، 10 ، 35 و 60 لیتری ) لازم به ذکر است که تانک‌ های ازت MVE از نظر کیفیت هم تراز با رقیب آمریکایی خود می باشد و قیمت مناسب تری دارد. کلیه تانک های ازت یکسال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. تعمیر و سرویس تمامی تانک ازت ها توسطمتخصصین در این حوزه انجام می شود.

هنگام استفاده از تانک ازت مایع به موارد زیر توجه کنید:

  • تانک ازتنیتروژن شما باید حتما در محیطی خلوت انبار شود
  • سرما آسیبی به تانک نخواهد زد اما مکانهایی که ممکن است گرم شوند مثل اتاقهای ژنراتور میتوانند باعث تسریع در تبخیر نیتروژن مایع شوند.
  • تانک نیتروژن شما نباید روی سیمان قرار گیرد چون ممکن است به تانک آسیب بزند . تانک شما حتما باید روی قطعه یا پایه ی چوبی قرار گیرد تا از هرگونه صدمه به کف تانک جلوگیری شود.
  • همیشه حمل تانک ازت باید به صورت عمودی صورت گیرد.
  • به جهت اینکه تانک های ازت یک جداره خلاء دارد،دقت و مواظبت کامل باید صورت گیرد.

شرکت آبان مهر نماینده واردات و فروش انواع تانک ازت کمپانی YDS چین در حجم‌های 3 ، 6  ، 10 ، 20 ، 35 ، 47 و 60   می باشد. تانک‌های ازت YDS با وجود قیمت پایین تر، کیفیتی معادل همتای آمریکایی دارد. شایان ذکر است کلیه مخازن نیتروژن همراه با یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه میگردند. همچنین تعمیر و سرویس انواع تانک ازت توسط کارشناسان مجرب این شرکت انجام می‌پذیرد.

 



:: برچسب‌ها: تانک ازت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

محصولات hach بهترین تجهیزات و مواد شیمیایی مورد نیاز جهت آنالیز کمی و کیفی آب در دنیا می باشد.

محصولات شرکت hach  در زمینه های ذیل کاربرد دارد :

  •   پارامترهای آب آشامیدنی،فاضلاب و تصفیه آب
  •   آنالیز آزمایشگاهی و درمحل،آنالیز فرآیندی و نمونه برداری
  •   کاربردهای شهری ، صنعتی و تحقیقاتی

بهترین گزینه سیستم های آزمایشگاهی جهت اندازه گیری دقیق ، سریع و آسان پارامترهای آب و فاضلاب در سراسر جهان محصولات hach آلمان است.

انواع اسپکتروفتومتر UV-Visible ، رومیزی و قابل حمل مناسب برای کلیه آزمایشگاه ها و واحدهای صنعتی، آموزشی و تحقیقاتی ، با بیش از 250 برنامه جهت آنالیز دقیق پارامترهای آب وفاضلاب مطابق با استانداردهای جهانی ، قابلیت برنامه ریزی دلخواه توسط کاربر ، اسکن طول موج DR1900 , DR3900 , DR6000

کلر سنج دیجیتال Pocket Colorimeter فتومتر پرتابل DR900

انواع کدورت سنج رومیزی ، پرتابل ( Turbidity meter ) 2100N , 2100AN , 2100Q

راکتور COD با قابلیت برنامه ریزی، مناسب برای انواع ویالهای 13 ، 16 و 20 میلی متری سیستم های سریع کجلدال DRB200 , Digesdahl

انواع pH متر ، هدایت سنج (EC meter) ، اکسیژن متر (DO meter) با خاصیت لومینسانس ، مولتی پارامتر رومیزی ، پرتابل سری HQ و Sension

BODمتر شش خانه با قابلیت رسم نمودار سنسور LBOD BOD Trak II

تیتراتورهای اتوماتیک

آنالایزر TOC Total organic carbon QBD1200

این شرکت که از ادغام دو شرکت HACH آمریکا و Dr. Lange آلمان در سال 1999 میلادی بوجود آمد توانسته با استفاده از تجربه 120 ساله این دو شرکت ، ابعاد جدیدی در زمینه آنالیز آب را برای کارشناسان کنترل کیفیت و محققان به ارمغان آورد. محصولات شرکت HACH-LANGE شامل دستگاههای  اندازه گیری ، مواد شیمیایی و واکنش گرهای مربوطه است.شرکت آبان مهر بعنوان فروشنده و وارد کننده مستقیم محصولات این شرکت قادر به تامین نیازهای مختلف مشتریان محترم در زمینه محصولات این شرکت است.

 



:: برچسب‌ها: محصولات hach ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

روف گاردن ((roof garden  چیست؟

روف گاردن یا بام سبز به فضای سبزی گفته می شود که روی سقف اجرا شده باشد و امکان کاشت گیاه در آن وجود داشته باشد. اجرای روف گاردن کمک کرده تا در فضای پرهیاهو و پر مشغله شهری، بتوانید زمان استراحتتان را در باغ اختصاصی خودتان در محیطی آرام و چشم اندازی سرسبز و زیبا بگذرانید.

شاید در گذشته تصور داشتن باغی مشرف به شهر، باغچه ای زیبا با گل و گیاه های مختلف، در نقطه ای وسط شهر دور از ذهن بود. اما امروزه روف گاردن ها این رویا را به واقعیت تبدیل کرده اند.

با پیشرفت علم و تکنولوژی های جدید، می توان بر روی بام هر آپارتمان، ویلا یا حتی اداره و بیمارستان و هر ساختمان دیگری یک باغ اختصاصی با انواع گیاهان مختلف ایجاد کرد. به این ترتیب می توان از فضای بدون استفاده روی بام که دائماً در معرض تابش نور خورشید است، با هزینه ای اندک برای ایجاد باغ استفاده کرد تا در ساعات مختلف شبانه روز مورد استفاده قرار گیرد.

کار اصلی روف گاردن برگرداندن طبیعت تسخیر شده ی شهری است. زیرا که قیمت بالا و کمبود زمین، موجب شده تا ایجاد فضای سبز بسیار هزینه بر باشد. در نتیجه روف گاردن (تبدیل بام به باغ) کمک می کند تا طبیعت دوباره به فضای شهری بازگردد.

roof garden

از جمله مزایای روف گاردن یا بام سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاهش انتقال حرارت از طریق ذخیره انرژی ساختمان

– افزایش عمر بام

– عایق صوتی

– استفاده مناسب از فضای هدر رفته

– کاهش بار سیستم مجاری فاضلاب ها

– افزایش ظرفیت گرمایی بام

– حفظ رطوبت

– فتوسنتز گیاهان (کاهش جذب آب)

– ترویج و گسترش سلامتی و بهزیستی

گروه مهندسی آرتا با دارا بودن کارشناسان مجرب و تجربه ای بیش از یک دهه در زمینه طراحی، نظارت، اجرای فضای سبز، محوطه سازی و بام سبز ( روف گاردن) فعالیت میکند.



:: برچسب‌ها: روف گاردن، بام سبز، سقف بام ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

 

 

مقدمه از بخش‌های بسیار مهم برای چاپ مقاله به حساب می‌آید و نوشتن آن بسیار سخت و دارای اهمیت زیادی است.

به همین دلیل اکثرا ترجیح می‌دهند که آن را در انتهای کار بنویسند تا نکتۀ مهمی از قلم نیفتد. در هنگام نگارش این بخش باید خوانندگان را از تاثیر تحقیق خود بر حوزۀ پژوهشی آگاه کنید و بر خلاف نوشتن چکیده، هیچ محدودیتی برای استفاده از واژگان ندارد، اما بهتر است کوتاه و رسا بنویسید.

توجه داشته باشید که نوشتن مقدمه با نگارش چکیده مقاله متفاوت می باشد و شما باید تفاوت این دو را به خوبی بشناسید. مقدمه یک مرور کلی دربارۀ مقاله است و به معرفی موضوع اصلی می‌پردازد. در شروع آن باید ایدۀ کلی در ارتباط با موضوع خود را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس درمورد مسئلۀ پژوهش، فرضیات و تزهای خود صحبت کنید. شما باید چگونگی حل مسئلۀ پژوهش را شرح دهید و با ارائۀ سر نخ‌هایی جالب، مخاطبان را مجاب به مطالعه کل متن خود کنید.

 

نگارش یک مقدمۀ خوب برای چاپ مقاله تضمینی ، چه مباحثی را باید در بر بگیرد

1- سعی در کوتاه نویسی داشته باشید

اگر چه محدودیت لغت برای نگارش این قسمت وجود ندارد، اما بهتر است که تا حد امکان کوتاه نوشته شود این نکته را مخصوصا هنگام چاپ مقاله isi در نظر داشته باشید، زیرا اگر متن این بخش طولانی باشد خواننده را خسته می‌کند و از اثر گذاری مطلوب روی مخاطبان جلوگیری می‌کند و امکان منصرف کردن وی از خواندن کل متن را دارد.

 

2- سازماندهی مناسب را برای خود تعیین کنید      

مقدمۀ مقاله باید با جریان اصلی آن همراه باشد بنابراین بهتر است که ابتدا تیترهای مطالب خود را تعیین کنید و سپس اقدام به نوشتن متن مقدمه کنید تا مسیر متفاوتی برای هر کدام ایجاد نشود.

 

3- پیش‌ زمینه خوبی را آماده کنید

اولین وظیفه‌ای که یک متن مقدمۀ خوب دارد، این است که صحنه‌ای مناسب را انتخاب کند تا مخاطب را در جریان کلی نوشته قرار دهد. این قسمت اولین پاراگراف می‌باشد و می‌تواند به روایت تاریخچه‌ای مختصر از پیش زمینه موضوع بپردازد و سپس تحقیقاتی که از ابتدا تا حال انجام شده است را به صورت کلی بیان کند.

نوشتن این قسمت به منطق پژوهش ختم می‌شود و نشان می‌دهد که تا چه میزان پژوهش‌ شما مبتنی بر تحقیق‌های قبلی است، آیا به موضوعی جدید که کمتر کسی به آن فکر می‌کند، می‌پردازد و یا اینکه آیا به بهبود نتایج تحقیقات پیشین می‌پردازد یا خیر.

 

4- اهمیت را شرح دهید

برای نوشتن اهمیت یک نوشته، باید اهداف و روش‌های انجام کار خود را به خوبی شرح دهید و تاثیر پژوهش خود را بر موضوع مورد بحث تشریح کنید.

 

5-فرضیات را بیان کنید

مبنای اصلی تمامی پژوهش‌ها، فرضیات آن مقاله است. بنابراین باید تمام فرض‌هایی را که در طول نوشتار خود دارید در این بخش شرح دهید. با این کار فرصت ارزیابی و تفسیر نتایج را به خوانندگان می‌دهید. دلیل دیگر بیان این فرضیات این است که هر ضعفی در یک نوشته می‌تواند باعث ایجاد یک مسئلۀ پژوهشی جدید شود.

 

6-محدودیت‌ها را ذکر کنید

بیان محدودیت‌ها و ضعف‌ها در مقدمه بهتر از ذکر آنها در بخش بحث است. مقاله، فضایی است که از همان ابتدا باید ضعف‌ها بیان شوند و اگر خواننده از ابتدا به این موضوع آگاهی داشته باشد به راحتی می‌تواند در مورد روایی پژوهش قضاوت کند.

 

7-مسئله را تعریف کنید

در انتهای متن مقدمه مقاله، باید دقیق این موضوع روشن گردد که مخاطب قرار است به چه مواردی دست یابد. در بخش نتیجه‌ گیری و بحث باید مجدد به مقدمه ارجاع داده شود و اگر مسئلۀ تحقیق در مقدمه به خوبی و روشنی ذکر شود، ارجاع دادن به آن آسان‌تر و راحت‌تر خواهد بود.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: چاپ مقاله , چاپ مقاله isi , چاپ مقاله تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

نام اصلی: حمید حسین زاده

تولد:۱ بهمن ۱۳۷۰ (۲۶ سال)

ملک میان، قاسم آباد (رودسر)،چابکسر، گیلان، ایران

ملیت:ایرانی

سبک (ها):پاپ، موسیقی تلفیقی

حرفه(ها):خواننده، آهنگساز و نوازنده و شاعر

ساز(ها):سازهای کوبه ای

سال های فعالیت:۱۳۹۵-اکنون

تحصیلات:فوق دیپلم تأسیسات صنعتی

حمید حسین زاده با نام هنری حمید هیراد ، متولد ۱ بهمن ۱۳۷۰ در روستای ملک میان چابکسر گیلان خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. هیراد در حالت کلی نامی پسرانه با ریشه فارسی بوده و به معنی خوش خنده و خوش رو و کسی است که چهره ای خوشحال و شاد دارد.

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

سبک موسیقی حمید هیراد

مهم ترین خصوصیت آهنگ های حمید هیراد را می توان اشعار آن دانست. اشعار مورد انتخاب او اکثرا دارای فضای تغزلی هستند. این در حالی است که موسیقی «هاوس» یا «ای دی ام» با حال و هوای پاپ ارایه دهنده این اشعار تغزلی هستند. همچنین نوع آواز حمید هیراد نیز یادآور موسیقی تلفیقی این روزها است. ساز تخصصی وی دف و تنبک است و دستی در سه تار هم دارد.

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد

عشق نافرجام حمید هیراد در دورهمی فاش شد

حمید هیراد در شبی که مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود ،در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز عاشق شده است، عنوان کرد:همه طبیعتاً این اتفاق در زندگی هایشان رقم خورده است. بله، عاشق شدم، اما به عنوان اولین عشق تجربه خوبی نبود و متاسفانه ایشان فوت کردند.

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید حمید هیراد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

 

لباس کار به عنوان یکی از وسایل استحفاظی فردی بوده و کلیه کارکنان باید با لباس کار متناسب با محل کار در سر کار حاضر شوند.

لباسکار به عنوان یک پوشش سراسری تنه، دست و پاها را در مقابل شرایط محیطی محافظت می کند. ساده ترین شکل لباس کار در دو فرم  ظاهری بلوز و شلوار یا کاپشن و شلوار (دو تکه) و یا لباس کار یکسره( یک تکه) و از جنس پلی استر پنبه، ویسکوز، کتان، فیلامنت یا ترکیبی از آنها استفاده می شود.

. بدیهی است که هر چه الیاف به کار رفته در پارچه طبیعی تر باشد، تبادل حرارتی آن بهتر و آسانتر صورت خواهد گرفت. لباس کارهای مخصوص شرایط ویژه که ازجمله لباس کار عایق سرما و رطوبت، لباس کار نسوز و ضد حرارت و لباس کارهای ضد مواد شیمایی و رادیو اکتیو باید از پارچه های مخصوص استفاده شود. مثلا لباس کاری که برای حفاظت در مقابل گرما و حرارت ساخته می شود با پوشش آلمینیوم که تا 90 درصد اشعه مادون قرمز را برگشت می دهد ساخته می شود. این نکته را هم متذکر می شویم که بسیاری از مدیران، برای کارکنان خود لباسکار تبلیغاتی سفارش می دهند.

در هر صورت لباس کار بایستی با توجه به خطراتی که در حین کار احتمال دارد که برای کارگر بوجود آید انتخاب شده و به نحوی باید باشد که از بروز صدمات حتی المقدور جلوگیری به عمل آورد.

1. لباس کار باید به اندازه و متناسب با بدن استفاده کننده باشد

2. در صورتی که انجام کار ایجاب نماید که کارکنان آستین لباس کار خود را مستمرا بالا بزنند، بایستی از لباس کار با آستین کوتاه استفاده شود

3. کارکنانی که با ماشین آلات کار می کنند، و یا در کنار ماشین آلات مشغول کارند باید از لباس کاری استفاده کنند که هیچ قسمت از آن باز یا پاره نباشد - آویزان کردن ابزار، کلید، ساعت و نظایر آن اکیدا ممنوع است

4. کارکنانی که در محطیهای آلوده به گرد و غبار، مواد قابل اشتعال و انفجار و یا مسموم کننده به کار اشتغال دارند حتی المقدور نباید از لباسهای جیب دار و یا لبه دار( مثل دوبل شلوار) یا استفاده از مغزی دوزی و امثال آن استفاده شود، چون گرد و غبار و مواد مضر مذکور در لبه های لباس باقی می ماند.

 



:: برچسب‌ها: لباسکار , لباس کار , لباسکار تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و ترانه سامان جلیلی در مرجع آهنگ جدید مای ترانه

سامان جلیلی یکی از خواننده های جوان کشور است که در سال 1369 متولد شده است . وی از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای اقدام به پخش موسیقی و همچنین آلبوم نموده است اما ابتدا به صورت زیر زمینی اقدام به انتشار آثارش میکرد اما برای اولین بار آلبوم پرتگاه را با مجوز روانه بازار موسیقی نمود وی علاوه بر خوانندگی اقدام به آهنگسازی و تنظیم آهنگ نیز میکند.

وی از جمله خوانندگان پرکار است و بیش از 50 قطعه تک آهنگ و آلبوم منتشر کرده است.

سایت مای ترانه به صورت اختصاصی اقدام به انتشار آثار این خواننده محبوب نموده است و در ادامه میتوانید لیست کلی از آهنگ های جدید سامان جلیلی را در این بخش مشاهده کنید و یا به صورت آنلاین اقدام به پخش آن نمایید تا درصورت رضایت کامل دانلود نمایید.

برای دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن ابراهیم زاده را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

برای دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زادهرسانه صدا باران را دنبال کنید.

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

 

رسانه بزرگ صدا باران برای شما کاربران عزیز همه ترانه های جدید از محسن چاوشی را به همراه متن و بهترین کیفیت آماده کرده است

برای دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی رسانه صدا باران را دنبال کنید.

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

محسن یگانه دریابم

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دریابم

Mohsen Yeganeh - Daryaabam

ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه ؛ میکس و مستر : آرش پاکزاد

+ متن ترانه دریابم از محسن یگانه

دریابم یکم این منه راضی به کم باش / عذابم بده من محاله چیزی بگم

باش برنجون منو این منه بی گناهو / بکش به زنجیر عشق این دل سر به راهو

برای دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کلیک کنید و به سایت مای ترانه سر بزنید. شما عزیزان می توانید فول آلبوم کامل این خواننده را نیز از این صفحه دانلود کنید.



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محسن یگانه ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده در مای ترانه

محمد علیزاده ترانه سرا و آهنگساز و خواننده ایرانی که مردم بیشتر وی را به خاطر آهنگ های زیبا و گوش نواز میشناسند. وی در سال 1360 در کرج متولد شد و در سبک پاپ فارسی مشغول فعالیت است. وی در سال 1387 به صورت حرفه ای خوانندگی را شروع کرد و آلبومی را بیرون داد که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت. وی در رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کرده است و علاقه بسیار زیادی به خوانندگی داشت. محمد علیزاده یکی از پرکار ترین خواننده های ایران است و تعداد ترک ها و کنسرت هایی که این خواننده جوان برگزار کرده است در بین تمامی خوانندگان در رتبه اول است

سایت مای ترانه اقدام به منتشر کردن تمامی آهنگ این خواننده پرکار نموده است . شما می توانید برای دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده به سایت مای ترانه مراجعه کنید یا به صورت پخش آنلاین گوش نمایید.

 



:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

پنجره دوجداره upvc استاندارد:

 

امروزه با تنوع در انواع پروفیل های upvc و تولید کنندگان پنجره upvc ، این عنوان که از طرف تولید کنندگان مختلف پنجره دوجداره upvc عنوان می شود که پروفیل ما بهترین پروفیل upvc و با ضمانت نامه بیمه ای عرضه می گردد و داراد استاندارد صنعت ساختمان می باشد و و بسیاری از این عنوان ها که توسط تولید کنندگان و فروشندگان در و پنجره دوجداره upvc عنوان می گردد، باعث شده است تا یک سردرگمی در بین مصرف کنندگان و خریداران بوجود آید که کدامین یک از این تولید کنندگان صداقت دارند و به درستی عنوان می کنند که پروفیل upvc ما استاندارد است و دارای استاندارد RAL آلمان می باشد.

 یکی از استاندارد های جهانی برای پروفیل upvc استاندارد RAL آلمان می باشد که یک استاندارد و گواهینامه معتبر جهت پروفیل های استاندارد می باشد. بطور خلاصه در این آزمایشگاه یک سری تست هایی که ذیل آورده شده است بر روی پروفیل انجام گرفته می شود و در صورت  نتایج موفق این گواهینمامه صادر می گردد. جهت استعلام یک پروفیل UPVC ساخت داخل که آیا استاندارد RAL دارد و یا خیر تنها کافی است که به سایت www.gkfp.de مراجعه نمایید و در فسمت search نام پروفیل را به انگلیسی وارد نماید پس زدن کلید ok در صورت داشتن گواهینامه RAL  کلیه نتایج و گواهینمانه RAL  نمایان می گردد. در صورتیکه پروفیل upvc مورد نظر دارای این گواهینامه نباشد هیچ گونه نتایجی ظاهر نمی گردد.

 



:: برچسب‌ها: پنجره دوجداره , پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

 

شیر هیدرولیک یکی پر کاربردترین شیرها در اتوماسیون صنایع فولاد ، صنایع سیمان ، صنایع شیمیایی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع معدن و خطوط تولید ماشین آلات هیدرولیک می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع شیر هیدرولیک :
شیر هیدرولیک کنترل جهت
شیر هیدرولیک توزیع کننده پیلوت دار
شیر هیدرولیک کنترل فشار
شیر پروپشنال هیدرولیک
شیر ماژولار هیدرولیک
شیر یکطرفه هیدرولیک
شیر سرو هیدرولیک
شیر فشار شکن هیدرولیک
شیر اطمینان هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک به وسیله فشار نیروی سیال روغن هیدرولیک عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و اقطار مختلف تولید می گردد. سیلندر هیدرولیکی شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . سیلندر های هیدرولیک با توجه به نوع فشار وارده بر حسب تن تقسیم بندی می شوند .
سیلندر هیدرولیکی یکی پر کاربردترین تجهیزات هیدرولیک در صنایع فولاد ، صنایع پرس ، صنایع ماشین سازی ، صنایع خودرو سازی ، صنایع سیمان و خطوط تولید صنایع سنگین و ریخته گری می باشد. که در انواع مختلف در دسترس می باشد.
انواع سیلندر هیدرولیکی :
سیلندر هیدرولیکی قلمی
سیلندر هیدرولیکی پرس
سیلندر هیدرولیکی تلسکوپی
سیلندر هیدرولیکی دوطرفه
سیلندر هیدرولیکی برقی
سیلندر هیدرولیکی مینیاتوری
سیلندر هیدرولیکی درب

یونیت هیدرولیک مجمـوعه مخزن هیدرولیـک، الکتروموتور، شیرآلات کنترلـی فشار، دبی و جهت و دیگـر ادوات نصـب شده است. وظیفه این مجموعه تامین دبی، کنترل فشار و جهت جریان مـورد نیاز سیستم میباشد. یونیت هیدرولیک همچـنین با عنـوان پاورپک، پاوریونیـت یا یونیت قدرت نیز نامیده میشود.

از جمله کاربرهای یونیت هیدرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات تست مورد استفاده در صنعت هوافضا
  • ماشین آلات صنعتی و نوردها
  • ماشین آلات حفاری و راهسازی
  • تجهیزات کشاورزی
  • تجهیزات فراوری و تصفیه

پمپ هیدرولیک یا مولد انرژی هیدرولیکی:

با ایجاد جریان پرفشار در مدار ، سطح انرژی سیال را بالا می برد. این فشار توسط پمپ هیدرولیک خلق نمی شود بلکه از آنجا که جریان سیال باید بر بارهای مقاوم عمل کننده های هیدرولیکی ( همانند سیلندرها یا موتورهای هیدرولیک ) فائق آید ، فشار جریان افزایش می یابد.

اساس کار پمپ هیدرولیک ، اعمال متناوب نیروی رانش به بسته های مجزای سیال محبوس شده در فضای بین تیغه های پمپ و پوسته آن و کاهش حجم این بسته ها به هنگام حرکت ازسمت مکش به سمت تخلیه و در نتیجه افزایش فشار جریانی است. بنابراین ، پمپ هیدرولیک بر اساس تغییر حجم فیزیکی محفظه پمپ کار می کند که سیال در آن آب بندی شده است.



:: برچسب‌ها: شیر هیدرولیک , پمپ هیدرولیک , یونیت هیدرولیک , سیلندر هیدرولیک ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

ساندویچ پانل ها در واقع ساختارهایی سبک ولی مرکب هستند که از هر طرف به دو لایه محدود شده ولی در وسط آن ها یک لایه عایق قرار دارد. لایه عایق حاوی ماده ای بسیار نرم و سبک و همچنین دارای خاصیت فیزیکی خاصی می باشد. ساندویچ پانل به دو گروه عمده ساندویچ پانل سقفی و دیواری تقسیم می شوند و بوسیله پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ ساخته می شوند. این سازه ها جایگزین بسیار مناسبی برای انواع دیوارها و تیغه های آجری یا سفالی می باشند.

امروزه با پیشرفت علم در زمینه تولید مواد کاپوزیت ساندویچ پانل ها به عنوان یکی از مصالح ساختمانی سبک ولی مقاوم، طراحی و تولید می گردند. پانل های سبک با قابلیت مقاومت بالا اولین بار در ساخت آشیانه هواپیما های جنگی در جنگ جهانی دوم کاربرد داشته که از آن زمان با پیشرفت دانش بشری در زمینه های طراحی و ساخت و ساز این مواد، ساندیچ پانل ها در ساخت دستگاه های فضایی و تولید درب های ساختمان های اداری و مسکونی حتی مورد استفاده قرار می گیرند.

برای پاسخگویی به نیازهای خاصی نظیر مقاومت حرارتی، ضد آب بودن، مقاومت مکانیکی بالا، بهداشتی بودن، ضد حریق و مسائلی که مربوط به زیست محیط می شود، طراحی پانل ها کاری پیچیده شده است.

پانل ها به دلیل عایق بودنشان و دارا بودن جداره های درونی و بیرونی رنگی به عنوان یکی از بهترین مصالح پیش ساخته برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفت انرژی به حساب می آیند. این سازها تمامی نیازهای یک ساختمان را می توانند به راحتی ارائه دهند و قابل استفاده در انواع کارخانجات و ساختمان های صنعتی، انبارها اعم از انبارهای سبزی و میوه، سالن های ورزشی و تجهیز کارگاه ها و غیره … می باشند.

وزن ساندویچ پانل ها به دلیل استفاده از مواد سبک در هسته ساندویچ پانل ها، وزن آن ها به شدت کاهش پیدا می کند و به میزان ۸ تا ۱۰ کیلو گرم بر متر مربع می رسد. یک قطعه دیوار ساندویچ پانلی در مقایسه با نمونه مشابه سیمانی یا آجری گاهاً تا ۵۰ برابر سبک تر می باشد. این مسئله برای سبک سازی فوندانسیون بناها و مقاومت در مقابل زلزله و کاهش هزینه ها بسیار مهم است. هر چند که این سازها بسیار سبک هستند اما مقاومت فوق العاده ای در مقابل بارها و نیروهای فشاری و کششی نیز دارند. این سازه ها براحتی می توانند نیروهای وارده را جذب خود کرده و مقاومت بالایی را از خود نشان دهند. برای همین در ساخت دیواره و سقف کاذب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ساندویچ پانل ماموت برخلاف سازه های متداول گذشته در برابر رطوبت و آسیب های خوردگی دچار صدمه نمی شوند. این سازها مقرون بصرفه هستند چرا که بدلیل عدم خوردگی نیاز به تعمیرات نداشته و چون در برابر رطوبت هم مقاومند میکروبی در آن تجمع نمی یابد در نتیجه بهداشتی هستند.

ضخامت ورقه های درونی و بیرونی پانل ها با توجه به جداول های سازنده های ورق انتخاب می گردند و با توجه به فاصله مجاز، این ورقه ها می تواند گالوانیزه، الوزینگ یا آلومینیومی باشند که قیمت ساندویچ پانل با توجه به این ماده ها می تواند متفاوت باشد.

نمایندگی ماموت در استان قزوین شرکت صنعت پوشش در نظر دارد با قرار دادن این اطلاعات درباره انواع ساندویچ پانل ماموت شما کاربران عزیز را در انجام پروژه هایتان کمک کند و حق انتخاب بهترین را به شما عزیزان با توجه به مقایسه های صورت گرفته در این مقالات و ادامه آن، داشته باشید.

خط تولید انواع ساندویچ پانل, ساندویچ پانل, ساندویچ پانل سقفی, ساندویچ پانل ماموت, فرآیند تولید ساندویچ پانل, قیمت ساندویچ پانل, نمایندگی ماموت در استان قزوین



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ماموت، قیمت ساندویچ پانل، نمایندگی ماموت در استان قزوین، ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

نقش نورپردازی سقف کاذب کناف در دکوراسیون داخلی خانه ها

 

همه ما می دانیم که نورپردازی نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها دارد . هر عنصری که در خانه نورپردازی گردد می تواند ظاهری خاص به آن وسیله ببخشد و آن را بسیار جذاب کند این عناصر می تواند هر چیزی باشد اما ما در این مطلب به بحث نورپردازی سقف کاذب خواهیم پرداخت و نقش آن را در طراحی دکوراسیون داخلی مورد بررسی قرار می دهیم بنابراین تا انتهای این مطلب با ما باشید.

نورپردازی در قسمت گچبری های سقف کناف

زمانی که می خواهید سقف کاذب خانه تان را نورپردازی کنید باید به این موضوع دقت داشته باشید که روی سقف شما چه عناصری قرار گرفته است و با استفاده از آن ها نورپردازی های خلاقانه تری را داشته باشید . برای مثال گچبری ها می توانند بهترین راهنما برای انجام نورپردازی های سقف کاذب شما باشند. به خصوص اگر سقف خانه تان دارای تزئیناتی به سبک کلاسیک باشد نورپردازی در این گچبری ها به لوکس شدن سقف تان بسیار کمک خواهد کرد .ادامه مطلب

تگ: کناف



:: برچسب‌ها: کناف ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

باز کردن قفل هوشمند یا قفل هتلی از راه دور و از طریق گوشی موبایل

برای اینکه این قابلیت جذاب و هیجان برانگیز قفل هوشمند را به شما معرفی کنیم از شما می خواهیم تصور کنید که چند هفته ای است که به یک سفر طولانی رفته اید که کیلومترها از منزل یا محل کارتان فاصله دارید . اما در همین زمان همسایه تان با شما تماس میگرید و می گوید که آب از سقف چکه میکند و احتمالا یکی از لوله های منزل شما دچار ترکیدگی شده است و باید در سریع ترین زمان ممکن به این مشکل رسیدگی شود . مشخصا اگر همچنان روی درب خانه تان قفل های سنتی و کلیدی نصب باشد و قفل هتلی نصب نباشد، با همچین اتفاقی دچار دردسرهای زیادی می شوید .

اما جالب است که اگر قفل هوشمند یا قفل هتلی روی درب ها نصب کرده باشید فقط کافی است بلافاصله بعد از قطع کردن تلفن به یکی از آشنایان تان اطلاع بدهید و او به پست درب برسد . و اتفاق هیجان انگیز همین زمان اتفاق می افتد که شما با کیلومترها فاصله فقط از طریق نرم افزاری که روی گوشی تان برای قفل نصب کرده اید می توانید درب خانه را باز کنید تا به این مشکل رسیدگی شود .

یا تصور کنید شما هر روز که می روید سر کار مجبور باشید دائما چک کنید که فرزندتان یک موقع کلیدهایش را جا نگذارد . چون اگر زمانی این اتفاق بیافتد و اوکلیدهایش را جا بگذارد ممکن است ساعت ها پشت درب بماند تا شما از راه برسید و در را برای او باز کنید . اما با نصبقفل هوشمند شما می توانید از هر محلی که هستید فقط با لمس یک دکمه از روی گوشی تان درب را برای فرزندتان باز کنید .برای نصب قفل هتلی یا قفل دیجیتال به سایت https://digidl.net مراجعه کنید



:: برچسب‌ها: قفل هوشمند، قفل هتلی، قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

ساده ترین راه برای ورود به هر اتاق درب آن است. تقویت امنیت درب ها با سیستم های قفل کارتی با کیفیت اهمیت زیادی دارد. درب اتاق مهمان باید برای افزایش امنیت به سیستم قفل الکترونیکی مجهز باشد. چنین سیستمی می تواند هویت کاربر، تاریخ و ساعت استفاده را ثبت و زمان استفاده را کنترل کند.

به این ترتیب مهمانان با در اختیار داشتن یک کارت می توانند به راحتی وارد اتاق خود شوند. البته در مواقع ضروری نیز می توان از کلید مکانیکی استفاده نمود. همچنین یک کارت مستر در اختیار مدیریت هتل قرار می گیرد.

با گم شدن کارت قفل هتلی می توان آن کارت را غیر فعال نمود و کارت دیگری برای ورود به هر اتاق ثبت کرد.

برای استفاده از انواع قفل کارتی در هتل ها لازم است یک نرم افزار و انکدر نیز تهیه نمایید و از این طریق می توانید کارت هر اتاق را برای مهمان آن و به تعداد روزهای مورد نظر فعال نمایید. به این ترتیب در پایان زمان مذکور فرد دیگر نمی تواند از آن کارت برای ورود به اتاق استفاده نماید.

انواع قفل هتلی در دو نوع آنلاین و آفلاین عرضه می شود که در حالت آنلاین به گزارش رفت و آمد هر اتاق به صورت آنلاین دسترسی خواهید داشت و برای قفل کارتی آفلاین گزارش در کارت ثبت شده و با استفاده از انکدر می توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

علاوه بر تهیه ، توزیع و فروش انواع قفل کارتی و قفل دیجیتال ، خدمات پس از فروش نیز از جمله فعالیت های ما می باشد که با هدف ارائه محصولاتی با کیفیت برتر و جلب رضایت مشتری ضمن تامین امنیت انجام می گردد.

برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر درباره انواع قفل دیجیتالو قفل الکترونیکی با ما در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: قفل کارتی، قفل دیجیتال، قفل الکترونیکی، قفل هتلی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

با توجه به پیشرفت روز افزون علوم و فناوری , تکنلوژی مسیر زندگی را بسیار راحت تر و آسان تر نموده است . در گذشته وسایل شکل سنتی داشت و این رویه پیشبرد علم وسایل را از شکل سنتی به مدا مدرن تغییر داده است . امروزه قفل دیجیتال یا همان قفل الکترونیکی وجود دارد که بسیار سیستم پیچیده ای می باشد که در واقع همان قفل ضد سرقت می باشد , در زمان قدیم این وسیله شکل ساده ای داشت ولی هرچه که گذشت سیستم درب ها به دلیل جلوگیری از سرقت سخت تر و پیشرفته تر شد . سوالی که بیشتر مردم با آن سر و کار دارند این است که کدام قفل الکترونیکی درب بهتر است و یا این قفل دیجیتال هوشمند تا چه اندازه مطمئن می باشد . مطالعات صورت گرفته نشان داده قفل اثر انگشت بیشتر مورد رضایت مردم بوده تا قفل دیجیتال کارتی و یا سایر قفل ها . در این میان این که کدام برند دارای ویژگی های بهتری می باشد هم از جمله سوالات مردمی راجع به قفل دیجیتال می باشد . برای پاسخ به این پرسش ما نگاهی به پرفروش ترین قفل در جهان انداخته ایم که قفل الکترونیکی یوکا با بالاترین درصد فروش در جهان یکه تاز بوده و استفاده از این دستگاه بیشترین رضایت مندی را در میان مصرف کنندگان بدست آورده است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید



:: برچسب‌ها: قفل اثر انگشت، قفل الکترونیکی، قفل دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

امروزه بسیاری از والدین به دنبال یافتن وقت مناسب برای شروع کلاس‌های آموزشی کودک خود هستند و بسیار مشتاقند بدانند در چه سنی کودکشان را با زبان دوم از طریق کلاس یا فلش کارت آموزشی، هنر، ورزش، کتاب کودک و نوجوان ، نرم افزار و vcd آموزشی، استفاده از اسباب بازی فکری ،   و... آشنا کنند. اما بیشتر والدین توقعات نامعقولی از فرزندان خود دارند. مثلا انتظار دارند پیش از آن‌که کودک آمادگی لازم را کسب کند، مسئولیت‌پذیر باشد.

از فرزندانشان می‌خواهند خوش اخلاق و مودب باشند، با بچه‌های دیگر بدون سروصدا مشغول بازی با  اسباب بازی کودک شوند، با آن‌ها همکاری داشته باشند، وسط حرف بزرگ‌تر‌ها نپرند، بدون اجازه دست به چیزی نزنند، مفید باشند، سریع راه بروند، سریع صحبت کنند، قبل از دبستان حداقل به دو زبان مسلط باشند، پیانو را به خوبی بنوازند و بالاخره به سرعت رشد کنند و بزرگ شوند و تمام آرزوهای فرو خفته والدین خود را در اولین فرصت برآورده کنند. ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

تهران مبله 724 یکی از ده ها مرکز اجاره آپارتمان مبله در تهران می باشد. اما تفاوت مجموعه ما چیست که بسیاری از مسافران به تهران مبله اعتماد می کنند؟ چه تفاوتی بین امکانات ارایه شده برای اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران در اختیار مسافران قرار می گیرد که سبب ایجاد تفاوت و افزایش سطح کیفی می شود؟ چگونه نیازهای کوتاه مدت مسافرهایی که برای اجاره سوئیت در تهران متقاضی هستند برآورده می شود؟ چه شرایطی برای رزرو این واحدها وجود دارد؟ نحوه رزرو این واحدها چگونه هست ؟ تفاوت بین امکانات موجود در واحدهای مبله و هتل در چیست که سبب افزایش روز افزون متقاضی می گردد؟ برای پاسخ به این سوالات و اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران  یک بار با ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: اجاره سوئیت در تهران , اجاره آپارتمان مبله در تهران , اجاره روزانه آپارتمان مبله در تهران، اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

کربنات کلسیم خاصیت آنتی اسیدی دارد و در نواقص کلیوی و درمان استئوپروزیس به کار رفته و مکمل کلسیم است. کربنات کلسیم در بیماران مبتلا به هایپرفسفات همراه با نقص کلیوی توصیه می‌شود. کربنات کلسیم در داروهای هومیوپاتی (Homoepathic نوعی دارو درمانی) و در افزودنی‌های خوراکی هم کاربرد دارد. به علاوه با توجه به دارا بودن خاصیت جذب سطحی کربنات کلسیم، در داروهای ضد اسهال نیز به کار می‌رود.

سود پرک که از انحلالش سود مایع به دست می آید، در تولید بسیاری از مواد دارویی و پزشکی از  مسکن های ساده مانند آسپرین گرفته تا مواد ضد انعقاد که می تواند از انعقاد خون جلوگیری کند و در داروهای ضد تصلب شرایین کاربرد دارد استفاده می شود.

در مورد وازلین می توان این نکته را متذکر شد که برای محافظت از پوست های خشک خوب است ولی در پوست های چرب موجب جوش زدن می گردد.



:: برچسب‌ها: سود پرک , سود مایع , کلسیم کربنات , وازلین ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

در دنیای امروزه می توان انواع سایزهای مختلفی را برای دستگاه چاپ بنر پیدا کرد که این سایزها شامل 80/1، 20/3  و 5 متری می باشد که در این مطلب قصد داریم شما را با سایزهای متنوع دستگاه چاپ بنر آشنا نمائیم.

دستگاه چاپ بنر سایز 1/80

معمولا چاپخانه ها و کارگاه هایی که در فضای خود محدودیت هایی دارند این سایز دستگاه چاپ بنر را خریداری می کنند. اما به دلیل آن که عرض این دستگاه پایین می باشد امکان دارد شما سفارشات بزرگ را از دست بدهید و از همین روی این دستگاه بنر در بازار طرفدارانی خاصی ندارد. با توجه به این که تمام قطعات درون این دستگاه چاپ بنر مانند دستگاه های با اندازه های بزرگ می باشند مانند هد، برد، موتور و ..... پس از لحاظ اقتصادی تفاوت آنچنانی با دستگاه های بنر سایزهای بزرگ مانند 3/20 ندارد.

دستگاه چاپ بنر سایز3/20

این سایز از دستگاه چاپ بنر یکی از پرطرفدارترین دستگاه های بنر در دنیا می باشد همچنین این دستگاه از جمله پرفروش ترین دستگاه ها در دنیا محسوب می شود. اکثر رول های بنری که در بازار موجود می باشد با این سایز دستگاه چاپ بنر کاملا سازگار می باشد به همین دلیل محبوبیت این دستگاه بالا می باشد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: دستگاه چاپ بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 

زمان مناسب برای خرید دستگاه چاپ بنر کی هست و چه زمانی میتوانیم از دستگاه بنر خود بهره بیشتری ببریم ؟

 ما برای هر خریدی باید توجیه اقتصادی آن را مورد بررسی قرار دهیم تا ببینیم آیا این خرید میتواند به ما سود مورد نظر را بدهد یا خیر . بازرگانی پارسا با بیش از 27 سال سابقه در زمینه ماشین آلات چاپ و اداری و فراگرفتن آموزش های تخصصی در زمانه تجارتدستگاه چاپ بنر و ... خود را موظف میداند تا چند نکته در جهت بهبود در خرید را متذکر شود . یکی از این موارد زمان خرید دستگاه چاپ بنر میباشد که در کشور ما بسیار حائز اهمیت و کارساز خواهد بود . دستگاه بنر یک دستگاه مناسبتی است و میتواند در مناسبت هایی نظیر محرم , انتخابات , بازگشت حجاج  , دهه فجر و ... میتواند در سرعت بالاتری در سود دهی داشته باشد بنابراین برای خرید دستگاه چاپ بنرحتما به زمان خرید هم توجه فرمایید . لازم به ذکر است که دستگاه بنر و فلکس هرچه به این مناسبت ها نزدیک تر میشویم علاوه بر افزایش قیمت دچار کمبود دستگاه خوب هم میشویم بنابراین اگر قصد خرید دستگاه چاپ بنر را دارید حتما سریعتا اقدام فرمایید . و نکته بعدی در خصوص زمان خرید دستگاه بنر این است که با نزدیک تر شدن به این ایام بخاطر حجم بالای سفارش امکان سرویس دهی در این ایام بسیار مشکل خواهد بود و متاسفانه علارقم میل باطنی خدمات دچار تاخیر میشوند پس تفکر درست این است که از یک ماه مانده به ایام پر کار دستگاه بنر ما امادگی کامل را برای استفاده از دستگاه داشته باشیم تا در اوج کار نیاز به تکنسین را نداشته باشیم 



:: برچسب‌ها: دستگاه چاپ بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

از نگاه مشاوره خانواده، بارداری های ناخواسته، زایمان های سخت، به دنیا آمدن نوزاد نارس، تولد های زود هنگام، بی خوابی، از دست دادن اشتها، در برخی موارد تمایل به خودکشی، زود رنج شدن، تند مزاجی، عدم توجه و دقت، احساس پوچی، خستگی های مداوم، گوشه گیری، تنگی نفس، عدم تمایل به خوردن غذا، احساس گناه، احساس ترس از به دنیا آمدن زودهنگام بچه و ترس از خطراتی که مادر را تهدید می‌کند و از همه مهم‌تر مشکلات اقتصادی از عواملی هستند که می‌توانند در افسردگی بعد از زایمان دخیل باشند. برای استفاده از مشاوره خانواده با تک مشاورین در ارتباط باشید.



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

از نظر متخصصان مبل ملایر، یک دکوراسیون داخلی ایده آل و منحصر به فرد، آن دکوراسیونی است که تمامی اجزا و عناصر را در کنار هم داشته باشد. شما هر چقدر هم که وسایل لوکس و یا مدرن را خریداری کرده و در منزل خود بچینید، اما بدون مبلمان مناسب، ضعف و ناقص بودن دکوراسیون خود را احساس خواهید کرد. بنابراین با قاطعیت می توان گفت که وجود ست مبلمان به یک امر ضروری برای گذراندن وقت و دور هم جمع شدن خانواده و هم چنین پذیرایی از مهمان تبدیل شده است. در ادامه با مبلمان فروشگاه مبل ملایر به نکات مهم در این زمینه پی خواهیم برد.

 

مبل راحتی یا مبلمان استیل ؟

همان طور که مشاوران مبل ملایر می گویند، معمولا در حالت کلی مبلمان را به دو گروه مبل راحتی و مبل کلاسیک طبقه‌ بندی می‌ کنیم. مبل‌ راحتی بهتر است تمام پارچه بوده و دسته‌ های پهن و پایه و پشتی نسبتا کوتاه‌ تری نسبت به مبل‌ کلاسیک داشته باشد. اما مبل‌ کلاسیک، کمی رسمی‌ تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند. پشتی این مبل‌ها، کاملا صاف و کمی بلند است و پایه‌ های بلند آن ها هم اجازه نشست و برخاست راحت‌ تر را به مهمان‌ ها می‌دهد.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: مبل راحتی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

ابتدا باید بدانیم که چه زمانی اسکوتر برقی را باید ریست کرد و باید بدانیم که اسکوتر برقی  را نباید مرتب و پشت سر هم به تعداد دفعات زیاد ریست کرد زیرا امکان دارد که مشکل اسکوتر برقی از قسمت دیگری باشد و با ریست کردن ایرادی به ایرادات اسکوتر اضافه میشود.زمانی که اسکوتر روشن میشود اما در حالت نقطه صفر با سطح زمین یا به عبارتی اسکوتر با سطح زمین تراز نباشد مثلا اسکوتر را وقتی کمی خم میکنید به سمت جلو یا عقب حرکت میکند در این حالت نیاز به ریست است یا زمانی که پای خود را بر روی پدال اسکوتر قرار میدهید چراغ آلارم قرمز رنگ روشن میشود و اسکوتر حرکت نمیکند.  یا زمانی که اسکوتر به طور اصتلاح از حالت کالیبره خارج شده است.و با انجام این کار در اصل اسکوتر برقی به حالت تنظیمات اولیه بر میگردد.



:: برچسب‌ها: اسکوتر برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : لمون

 


توجه به روند ازدواج نشان می دهد که هر یک از مراحل آن به مشاوره خانواده مخصوص آن مرحله نیاز دارد.مراحل مشاوره ازدواج عبارتند از :
1- مشاوره خانواده قبل از ازدواج:
هدف اصلی مشاوره خانواده در این مرحله، کمک به افراد جهت انتخاب زوج مناسب است.این مرحله مهمترین مرحله مشاوره ازدواج است، زیرا جنبه پیشگیری دارد و در صورت هدایت صحیح موجب تامین بهداشت روانی خانواده می شود.
2- مشاوره خانواده در حین ازدواج:
هدف از مشاوره در این مرحله، تحکیم پایه های زوجین است. شناخت زوجین از یکدیگر، بدست آوردن اطلاعات درباره روانشناسی زن و مرد، چگونگی رفتار صحیح آنها با یکدیگر و جلوگیری از بروز اختلاف نظرها و عمیق شدن آن از اهداف این مرحله مشاوره است.
3- مشاوره خانواده بعد از ازدواج:
زوجین در این مرحله، یعنی شروع زندگی مشترک مسائل فرهنگی، عقیدتی، اجتماعی و سنن مورد قبول یکدیگر را عملاً تجربه می کنند و ممکن است قادر به حل پاره ای از تعارضات و اختلافات نباشند، بنابراین مشاوره در این مرحله برای راهنمایی آنها و پیشگیری از بروز اختلاف مفید خواهد بود . ادامه مطلب
 

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد